Wikizzionari:Sondagg/Sondagg del 9 - 11 - 2022 - 11:16

De Wiktionary

Discussion averta

La discussion la restarà averta per 15 dì, in del cors di quai se crecarà un'acord. Se 'l restarà un quaivun contra se dervirà la votazzion. In la votazzion domà i utent con Wikizzionari:Dirit de voto i poden votà.

Argoment de la discussion: slongadura del termin per la votazzion di neologismi

Sondagg per modifegà el regollament per la votazzion di neologismi. Desgià che poch o nissun i ven a votà i neologismi in del cors di du mes previst, proponi de cambià el regollament in questa manera chì:

  • Se dopo du mes a gh'è ona magioranza (fada de almen du utent) che l'ha votad che la parolla l'è minga esistenta, o ben che l'è né on neologismo né ona parolla veggia la pagina la sarà scancellada (istess di pagine de scancellà ma on mes pussee tard).
  • Diversament se tira inanz la votazzion fina a quand che 5 utent i havarann votad.
  • Se a inn passad i du mes la votazzion la ven sarrada se gh'è ona magioranza de almen du utent che hann votad che la parolla l'è né on neologismo né ona parolla veggia (e in del moment che gh'è la magioranza la pagina l'è scancellada subit senza spetà pussee) opur cinch utent i hann votad.

Se ne pensee?--Gat lombard (ciciarade) 12:23, 9 nov 2022 (CET)[rispond]

Coment

D'acord Mi me 'l và ben --Sciking (ciciarade) 23:32, 9 nov 2022 (CET)[rispond]
D'acord Anca mi son d'acordi --Eafoð (ciciarade) 18:09, 11 nov 2022 (CET)[rispond]

Discussion sarrada --Gat lombard (ciciarade) 12:40, 24 nov 2022 (CET)

El regolament per la votazzion di neologismi l'è stad modificad.--Gat lombard (ciciarade) 12:40, 24 nov 2022 (CET)[rispond]